بیستمین مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق پژوهش و فناوری استان یزد

یستمین مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق با حضور ناظرین محترم دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، بیستمین مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق  در سالن اجتماعات افتخار واقع در  پارک علم و فناوری یزد با حضور ناظرین محترم دبیرخانه کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری برگزار شد. در ابتدای این جلسه محمدرضا حسینی بغدادآبادی مدیرعامل این صندوق ضمن خیرمقدم به سهامدارانی که در نشست حضور داشتند، گزارشی از عملکرد سال گذشته و اهم مصوبات هیأت مدیره، اقدامات اجرایی و شرح صورت‌های مالی را که از عمده محورهای این گزارش بود ارائه نمود. از نکات مثبته گزارش عملکرد سالیانه میتوان به رشد 160 درصدی سود عملیاتی، افزایش نسبت سود عملیاتی به سود خالص از 58% به 80%، رشد 70% مبلغ تسهیلات پرداختی، رشد 117% مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره و رشد 48% مبلغ سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته اشاره کرد.
در ادامه تصویب صورت‌های مالی سالیانه، انتخاب بازرس و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار به عنوان دستورجلسه این مجمع توسط مدیرعامل اعلام شد و رأی گیری به صورت مکتوب صورت پذیرفت.

جهت نمایش فایل گزارش هیأت مدیره کلیک بفرمایید. https://www.yazdrtf.com/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/files/402.pdf

کد خبر: 103
  تاریخ خبر : 21 مرداد 1403
  آخرین به‌روزرسانی : 21 مرداد 1403
 مدیرسایت
 99
© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است. ©All rights reserved for YAZD High Tech Development Fund. Designed by Arvan  |  Powered by DCMS Prime  |  Developed & Support By DibaGroup